SEOzseni: A jó címsor és a keresőoptimalizálás

By Trap máj 24, 2022
SEOzseni: A jó címsor és a keresőoptimalizálás

Sokszor lebecsüljük a keresőoptimalizálás (angolul SEO: Search Engine Optimization) során a címsor jelentőségét. A profi tartalomépítés és linképítés mellett viszont figyelnünk kell az ütős címsorra is, jobban, mint gondolnánk.

Akár többszörösére is növelheti weblapunk látogatottságát, és ezzel helyezését is a jó címsor, egyáltalán nem egy mellékes tényező. Hiszen ha többen kattintanak az oldalunkra, többen iratkoznak fel több vásárlónk is lesz. Több száz tesztet készítettek, és ezek 17-szeres előnyt mutattak, mint a normál, átlagos címsorok.

Egy ütős címsorral a Google keresőn belüli helyezésünk ugrásszerűen fog javulni. Többen fognak átkattintani a weboldalunkra, több cikkünket fogják elolvasni, ergó több időt töltenek az oldalunkon. Több regisztrációnk lesz, több feliratkozónk a hírlevelekre, ezáltal megintcsak több vásárlónk.

A jó címsor figyelemfelkeltő, és biztosítja, hogy a vevő el is olvassa az adott cikket. Sok, a keresőoptimalizálás területén dolgozó marketingszakértő szerint nem kevesebb, mint 80 százalékban a címsoron múlik az adott szöveg, ergó a weboldal sikere.

Naponta több, mint 3000 marketingüzenettel találkozunk, és átlagosan negyed másodpercet töltünk azzal, hogy valamit elolvassunk-e, vagy nem. Gondoljunk csak a hirdetőtáblákkal, a cikkek, a videók közötti hirdetésekkel, a bedobott szórólapokkal. Nem csoda tehát, hogy minimális időnk van arra, hogy megfogjunk a leendő vevőket.

Felejtsük el, hogy az animáció segít, mert a dizájn effektek már nem számítanak. Ami régen feltűnő lehetett, az már egyáltalán nem éri el az emberek ingerküszöbét, épp a túl nagy számú reklám miatt.

A legfontosabb megértenünk, hogy magával a címsorral nem a termékünket, szolgáltatásunkat, hanem a szövegünket kell ’eladnunk’ , és elérnünk a továbbolvasást.

A vevő kell, hogy a középpontban álljon, és használni kell olyan figyelemfelkeltő formulákat, amelyek segítenek elhitetni, hogy a címsor olvasása után valami éppen az olvasóról, direkt neki szóló tartalom következik.

Nem csoda, hogy szakértők ezrei a címsor kitalálásával sokszor ugyanannyi, vagy még több időt töltenek el a keresőoptimalizálás közben, mint az adott cikk, szöveg megírásával. A jó címsoron múlik a helyezésünk, ami, mint tudjuk, egyenlő azzal, hogy ezen múlik a bevételünk, a profitunk.

Keresőoptimalizálás alapok: hogyan kerülhetünk a Google találatok élére?

1000-ből 626 magyar felnőtt lakos a Google keresőben tájékozódik minden új vásárlás előtt. A döntést a Google-ben olvasottak alapján hozzák meg. A weboldalak sorrendje jelentősen meghatározza, hogy a lehetséges vevők kinél fognak vásárolni.

A keresőoptimalizálás azt a tevékenységet jelenti, amikor a kulcsszavas keresők találati listáján elért helyezést kívánjuk javítani. Sokkal hatékonyabban működik, ha használunk segédeszközöket, amilyen a SEOzseni keresőoptimalizálás (SEO) webapp. Weboldal készítés után a céljaink eléréséhez szükségünk van jó minőségű látogatókra. A közismert és méltán népszerű Google kereső célirányos látogatókat hoz a honlapunkra, ahol hatékony online marketing segítségével az érdeklődőket vásárlóvá konvertálhatjuk.

By Trap

Related Post

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük